Canal33
  • Home
  • Despre noi
  • Actual
  • Antreprenoriat
  • Freelancing
  • IT
  • Formare
  • Lifestyle
  • Spiritual
  • Cultură
  • În top
  • LIVE

Canal33

TELEVIZIUNEA CARE TE INSPIRĂ

  • Home
  • Despre noi
  • Actual
  • Antreprenoriat
  • Freelancing
  • IT
  • Formare
  • Lifestyle
  • Spiritual
  • Cultură
  • În top
  • LIVE
Actual

Dr. Oetker publică Obiectivele de Sustenabilitate

14.04.2021
Dr. Oetker publică Obiectivele de Sustenabilitate

Proiectele Cartei Sustenabilității Dr. Oetker rulează deja la viteză maximă

Dr. Oetker și-a asumat întotdeauna responsabilitatea și caută să mențină o activitate sustenabilă ca parte integrantă a ADN – ului său corporativ. Compania și-a unit acum obiectivele ambițioase de sustenabilitate în Carta Sustenabilității Dr. Oetker. Printre alte lucruri, Dr.Oetker dorește să obțină neutralitate climatică, să reducă consumul de plastic și să își creeze ambalaje complet reciclabile. În plus, compania investește foarte mult în profilurile nutriționale ale propriilor produse.

“Fiind o afacere de familie ce activează în producția de alimente și având companii de producție și distribuție pe fiecare continent în jurul lumii, suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de oameni și natură. Odată cu implementarea Cartei Sustenabilității Dr. Oetker, promovăm stilul de viață responsabil al consumatorilor noștri, asigurăm condiții corecte și sustenabile de-a lungul întregului lanț de aprovizionare reducând în același timp amprenta noastră asupra mediului. Dr. Oetker rămâne astfel fidel propriilor competențe esențiale, producând alimente de o înaltă calitate pentru momente de bucurie și oferind consumatorilor săi soluții din ce în ce mai relevante printr-un portofoliu de produse variat,” declară Dr. Albert Christmann, Președinte al Consiliului Executiv al Dr. Oetker.

Trei dimensiuni ale Cartei Sustenabilității

Carta Sustenabilității, care a fost lansată intern în anul 2020, cuprinde un total de 27 de proiecte, sub egida căreia echipe interdisciplinare lucrează pentru a atinge obiective ambițioase de sustenabilitate. Obiectivele specifice sunt atribuite celor trei dimensiuni Alimentația Noastră, Lumea Noastră și Compania Noastră.

Alimentația Noastră urmărește o abordare care să permită consumatorilor să ducă un stil de viață echilibrat, orientat pe sănătate și sustenabilitate. Printre alte lucruri, Dr. Oetker își propune, ca până în anul 2025, să optimizeze profilurile nutriționale ale produselor sale și, de exemplu, să reducă utilizarea sării, zahărului și grăsimilor cu până la 20 de procente.

Lumea Noastră reunește toate activitățile cu care Dr. Oetker modelează în mod pozitiv impactul social și de mediu al activităților sale corporative. Compania va obține neutralitatea climatică în toate locațiile până în anul 2022. Cantitatea de deșeuri alimentare pe care Dr. Oetker o poate influența direct va fi redusă cu 25 de procente până în anul 2025. Compania se va asigura că toate materialele de ambalare pot fi reciclabile până în anul 2025, aducând astfel o contribuție importantă la reducerea deșeurilor din plastic. În plus, Dr. Oetker intenționează să facă lanțurile sale de aprovizionare sustenabile – atât social cât și ecologic.

Compania Noastră se referă la angajații Dr. Oetker: Compania rămâne un angajator responsabil, asigură egalitate și promovează diversitatea. Cu scopul de a preveni complet accidentele ocupaționale, Dr. Oetker va implementa de asemenea un system de management care respectă certificarea standard recunoscută internațional ISO 45001 în toate locațiile de producție până în anul 2025.

Toate obiectivele și informațiile de bază pot fi găsite la: www.oetker.de/nachhaltigkeit (Germană și www.oetker.com/sustainability  (Engleză)

Accent pe nevoile consumatorilor

La proiectarea obiectivelor, Dr. Oetker și-a inclus în mod firesc opiniile consumatorilor, astfel cum Dr. Judith Güthoff, Șef al Departamentului de Sustenabilitate & Conformitate în cadrul Dr. Oetker, explică: “Rezultatele sondajelor în rândul părților interesate și ale consumatorilor noștri sunt, pe langă propriile noastre convingeri, o bază importantă pentru obiectivele pe care ni le-am propus în Carta Sustenabilității. Dr. Oetker s-a concentrat întotdeauna asupra consumatorilor și este absolut logic să le ascultam părerea și să integrăm dorințele lor în planurile noastre. Pe acest fond, Carta Sustenabilității Dr. Oetker este o reflecție a evoluțiilor sociale care au ca scop punerea în centrul activităților noastre a unor probleme precum protecția mediului, tratamentul corect al animalelor și diversitatea. În același timp, acțiunile noastre reflectă creșterea gradului de conștientizare a sănătății consumatorului, pentru care alimentația conștientă și sustenabilă devine din ce în ce mai importantă. Luăm în considerare acest lucru cu obiectivele noastre de sustenabilitate.”

Despre Dr. Oetker

În cadrul Dr. Oetker Group, Dr. Oetker reprezintă umbrela pentru numeroase companii de producție și vânzări care sunt active în mai bine de 40 de țări și, pe langă piețele de bază din Europa, operează de asemenea în Nordul și Sudul Americii precum și în Africa, Asia și Australia. În anul financiar 2019, Dr. Oetker și Conditorei Coppenrath & Wiesse au realizat venituri din vânzări de 3.390 milioane EU, având mai mult de 16.200 angajați în toată lumea – din care 7.000 lucrează în Germania. Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană. Portofoliul divers de produse cu aproximativ 1.000 de produse în Germania și mai mult de 4.000 de produse în lumea întreagă include, printre altele, ingrediente, mixuri și decoruri pentru prăjituri, deserturi, prăjituri, conservanți, Musli Vitalis, pizza congelată și snacks, o ofertă variată pentru industria ospitalității și multe altele.

comunicate de presaDr Oetker
0
Facebook Twitter Google + Pinterest Whatsapp
articolul anterior
Efectele economice ale proiectului de lege privind tehnologia 5G
articolul următor
Stabilitatea coaliției… instabile

Video-uri similare

Bombele de presă ale săptămânii

28.10.2022

Noua dezordine mondială

28.10.2022

Ordinea Mondială și Noul Război Rece

27.10.2022

Subteranele demisiei Ministrului Apărării

26.10.2022

Cele trei crize cu care ne confruntăm

01.04.2022

2022 și marea provocare a asigurărilor

29.03.2022

Criza economică ce stă să vină

29.03.2022

O nouă criză economică la porțile României?

23.03.2022

Război și scumpiri

23.03.2022

Primul camion cu ajutor umanitar direct către Odessa...

23.03.2022

Rețele Sociale

Facebook Instagram Linkedin Youtube

Emisiuni populare

  • 1

    Adevărul despre karma

    23.02.2022
  • 2

    Tămâia – adevărata ei valoare

    29.03.2022
  • 3

    Cine este Judith State, actrița preferată de regizorii români de film

    25.07.2021
  • 4

    Ce putem învăța de la oamenii puternici mental

    01.04.2022
  • 5

    Cele trei crize cu care ne confruntăm

    01.04.2022
  • 6

    Practici spirituale în momente dificile

    28.02.2022
  • 7

    Bombele de presă ale săptămânii

    28.10.2022
  • 8

    Cum să îți modelezi viitorul. Horoscop Marte în Vărsător 6 mar – 15 apr 2022

    25.02.2022

Categorii

  • Actual
  • Antreprenoriat
  • Cultură
  • Formare
  • Freelancing
  • În top
  • IT
  • Lifestyle
  • Recomandate
  • Spiritual
  • Uncategorized

Recente

  • RÂSU’-PLÂNSU’ episodul 2

    28.10.2022
  • Bombele de presă ale săptămânii

    28.10.2022
  • Noua dezordine mondială

    28.10.2022
  • Feminin, mai feminin, cel mai feminin

    27.10.2022
  • Viziunea lui Jung despre viață și psihicul uman

    27.10.2022

Interviuri

  • 1

    Onelife Rally

    04.07.2019
  • 2

    Marketing online pentru afaceri non-digitale

    17.03.2022
  • 3

    Promovarea BTB pe rețelele de socializare

    14.03.2022

Parteneri

Program TV

Program TV

Facebook

  • Echipa TV
  • Despre Canal 33
  • Contact
  • Politica privind cookies
  • Politica de confidențialitate

Copyright © 2018 - Canal33 Network SRL | Termeni și condiții | Cod de conduită

Canal33.ro respectă și aplică Regulamentul UE 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal. Înainte de a continua navigarea pe acest site vă rugăm să consultați Politica privind cookies și Politica de confidențialitate. Continuând să utilizați acest site, sunteți de acord cu utilizarea acestor fișiere cookie. Puteți modifica oricând setările fișierelor cookie urmând instrucțiunile din Politica privind cookies.Sunt de acord