3 C
București
miercuri, 13 noiembrie, 2024
spot_img
StiriLifestyleCe știm și ce nu știm despre copiii noștri? Generația Z, preocupată...

Ce știm și ce nu știm despre copiii noștri? Generația Z, preocupată de sustenabilitate și de investițiile atent făcute

Generația Z, cea care-i include pe cei născuți între 1997 și 2012, se distinge printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și problemele de mediu. Și, ca atare, și de produsele ce țin cont de aceste criterii.

În plus, potrivit unor recente studii de specialitate, cei din Generația Z preferă să cumpere branduri sustenabile, chiar dacă vor trebui să scoată din buzunar mai mulți bani pentru asta!

„Clienții din această categorie sunt, în general, bine informați. Sunt interesați de transparența brandurilor, capacitatea acestora de a oferi informații esențiale, dar și de angajamentul real față de valorile ecologice”, spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR, companie care deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii din aur și cu diamante, electronice și produse de lux pre-owned.

În plus, iau deseori în calcul să achite produsele dorite în rate, dacă li se oferă această variantă.

„O parte dintre aceștia aleg să plătească în rate, ceea ce le oferă flexibilitatea necesară pentru a face achiziții semnificative fără a resimți o presiune financiară imediată”, subliniază același Cosmin Popovici. 

Pe de altă parte, nativi digital, cei din Generația Z consideră piața electronicelor pre-owned o alternativă viabilă și sustenabilă la achiziția de produse noi. Acest grup demografic este preocupat de reducerea deșeurilor electronice și de prelungirea duratei de viață a device-urilor. Achiziționarea de electronice pre-owned se aliniază cu valorile Gen Z, pentru că astfel se evită risipa și se încurajează consumul responsabil.

Electronicele pre-owned sunt atractive pentru acești tineri și din alte motive. Evoluția rapidă a tehnologiei aduce pe piață modele de produse electronice tot mai performante. Achiziția de dispozitive pre-owned le permite să își actualizeze frecvent tehnologia, dar fără să facă investiții majore.

Cu o gândire pragmatică, cei din Generația Z sunt atrași și de valoarea de revânzare a produselor  de lux. Aceste articole nu doar că își mențin valoarea în timp, dar pot și să o crească, fiind considerate investiții sigure pe termen lung. În plus, produsele de lux sunt percepute ca piese de colecție, simbolizând un statut social înalt.

Vasile Trofim
Vasile Trofimhttp://canal33.ro
Vasile Trofim a intrat in presa la scurt timp după 1992. A început mai întâi ca fotoreporter-colaborator la Evenimentul zilei, in vremea în care director era Ion Cristoiu, a contribuit la cresterea săptămânalului „Expres Magazin” si a ziarului bucureștean „Ora”. Prins in tumultul vieții economice a ultimilor ani a scris pentru publicația online revista-patronatelor.ro. Se declară un fan necondiționat al stilului jurnalistic promovat de regretata Jeana Gheorghiu, a cărui școală de specialitate a și urmat-o dealtfel.
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

LIVE