Mediul digital este în continuă schimbare, iar specialiștii din marcom caută mereu soluții inovatoare pentru a se adapta noilor tendințe și cerințe ale consumatorilor. Colaborarea cu experți din diverse domenii devine tot mai importantă pentru a menține un avantaj competitiv pe piață, iar creatorii de conținut autentici aduc mereu un plus de valoare prin capacitatea lor de a captiva și de a fideliza audiența.
Pe 19 septembrie, ne revedem la Influencer Marketing Conference, pentru a explora cele mai recente strategii și tactici de marketing și comunicare, alături de specialiști din industrie și influenceri de top. În sala de la Hotel JW Marriott din București, vom discuta despre cum putem crea campanii eficiente care să genereze rezultate tangibile pentru brandurile noastre și nu numai.
Printre vorbitorii acestei ediții se numară John Harding-Easson (Head of Influence – EMEA, Ogilvy), Vik Khagram (Head of Influence, Ketchum UK), Emil Rengle (Artistic Director & Content Creator), Ștefan Ilin (Business Unit Manager Mass, L’Oreal România), Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom România), Andrei Puiu (Senior Social Media Manager – Social Influencers Relationship, Bitdefender), Rodica Mihalache (Data Intelligence Lead, Publicis Groupe), Ionuț Pătrășcoiu (CEO & Founder, FameUp), Dr. Alexandra Mircea (Content Creator & Owner, Dentalist), Bogdan Tomoiagă (Executive Chairman, GRF+), Florin Grozea (Founder, MOCAPP), Octavian Gheorghe (Academy Director & Trainer, GMP Academy) și Ana Sișu (Head Of PR & Influence, Ogilvy).