28.7 C
București
vineri, 13 septembrie, 2024
spot_img
StiriInternLucrările la linia de metrou M6 au produs haos în transportul de...

Lucrările la linia de metrou M6 au produs haos în transportul de suprafață

Traseul liniilor de tramvai, troleibuz și autobuz din cartierele Chitila, Bucureștii Noi și Dămăroaia au fost modificate semnificativ începând de sâmbătă, 24.08.2024, ca urmare a executării lucrărilor de construire a magistralei de metrou M6.

Primarul general al Capitalei a publicat pe facebook cum arată noua hartă a transportului public de suprafață în nord-vestul Bucureștiului, după începerea lucrărilor la magistrala de metrou ce va lega Aeroportul Henri Coandă de oraș.

„Au început lucrările la Magistrala 6 de metrou ce va asigura legătura dintre Capitală și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” – Otopeni. Până la finalizarea investiței, mai multe linii de transport  în comun  din zona capătului de linie Clăbucet au fost reconfigurate, după cum urmează:

Liniile de tramvai 3, 24 și 45 au fost suspendate.

A fost înființată linia de tramvai 42, care  asigură legătura între terminalele „Vasile Pârvan” și „Piața Presei”, pe traseul: „Vasile Pârvan”, Calea Plevnei,  Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Piața Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Expoziției, „Piața Presei”, cu întoarcere pe Bd. Expoziției, Str. Aviator Popișteanu, Str. Dornei, Str. Puțul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Str. Berzei, Calea Plevnei, „Vasile Pârvan”.

A fost înființată linia de tramvai 53, între „Mezeș‟ şi „Cartier Dămăroaia”, pe traseul: „Mezeș”, Şos. Chitilei, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, „Cartier Dămăroaia‟ și retur.

Traseele liniilor de troleibuz 86 și 97 au fost scurtate, iar vehiculele  întorc la Clăbucet, în loc de „Dridu”, respectiv, „Străulești”.

A fost înființată linia de troleibuz 95, care asigură legătura între Cartierul Pajura (de la capătul „Dridu”) și Străulești. Astfel, fostul traseu al liniei 97 între Străulești și Clăbucet este asigurat de linia 95 și de trenurile Magistralei 4 de metrou.

Porțiunea cuprinsă între „Dridu” și Clăbucet, pe care nu mai circulă troleibuzele liniei 86, este acoperită de autobuzele liniei navetă 686.

Linia 476 este modificată și funcționează pe traseul de bază de la „Pasaj CFR Chitila” până la Mezeș, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri pe Bd. Laminorului, Bd. Bucureștii Noi, până la terminalul „Străulești”.

Linia de noapte N113 funcționează pe un traseu modificat între terminalele „Piața Unirii 2” și “Mezeș”.

Linia de noapte N117 funcționează între „Piața Unirii 2” şi „Străulești”.

Totodată, în zona reorganizată au fost înființate trei stații noi și anume: „Carpați” (amplasată pe Str. Carpați), „Caransebeș” (amplasată pe Str. Caransebeș) și „Soveja” (amplasată pe Str. Aviator Popișteanu).

Mai multe detalii despre noile trasee și stații gasiți accesând următorul link: https://tpbi.ro/tpbi-reconfigureaza-liniile-de-transport…/”, îi informează Nicușor Dan pe locuitorii Capitalei.

Circulația și-așa infernală în zona Podului Constanța a devenit acum imposibilă, iar locuitorii din zonele pe ale căror străzi a fost deviat traficul sunt nemulțumiți de poluarea fonică.

Gusti Constantin
Gusti Constantinhttp://canal33.ro
A debutat in presa scrisa in ianuarie 1994, fiind angajat prin concurs la Jurnalul National. A fost colaborator la mai multe agentii de stiri, dar si la posturi de radio. Din 1996 a prins gustul pentru stirile de televiziune, lucrand in redactia PRO TV si, ulterior, in cea a TVR. Nu a renuntat insa niciodata la pasiunea pentru presa scrisa, fiind reporter la cotidiene precum Ziua, Gardianul, sau Puterea. In 2010 a conceput si condus saptamanalul Concret.
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

LIVE