Fac ce fac românii și din când în când sparg discotecile din întreaga lume cu melodii autohtone. După O-Zone cu „Dragostea din tei” iată că o melodie din România, mai veche de 10 ani, a rupt topurile: Made in Romania.
Se cântă în vestiarul campionilor din Italia, Inter Milano. Se cântă în Anglia, Australia, Brazilia, sau în țări din Africa. Au început să învețe limba română doar pentru a cânta corect melodia „Made in Romania”.
Istoria acestei melodii este însă una foarte interesantă. O istorie povestită chiar de cel care a lansat varianta inițială, Smiley.
În 2007 a fost lansată piesa „Mr. Origianiality”, care avea să devină astăzi șlagăr mondial. Marius Moga și trupa de la acea vreme „Simplu” au fost autorii.
A urmat, în 2008, un imn, realizat de ProTv pe versurile și muzica inițială, cu Loredana în prim-plan.
Ulterior, fără a suferi mari modificări, piesa a apărut în mai multe interpretări, toate apreciate de public.
„Concluzia este că muzica este un limbaj universal și că este foarte frumos când o grămadă de oameni contribuie la o chestie care bucură o lume întreagă. Bravo lor, bravo nouă, tuturor”, spune Smiley.
Este internetul plin de filmulețe care arată cum oameni de pe toate continentele află despre România, prin intermediul unei melodii.
Urmăriți evoluția lui Cristiano Ronaldo pe ritmurile „Made in Romania”, o evoluție mai bună decât în meciurile de la arabi.
Din când în când România apare pe firmament. Și nu datorită politicienilor.