România își face reclamă pe străzile principalelor orașe ale Marii Britanii, în încercarea a de a atrage cât mai mulți turiști din țara lui Charles al treilea.
Potrivit Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, campanie outdoor se desfășoară pe autobuze din patru dintre cele mai importante orașe engleze, între 4 noiembrie și 4 decembrie.
În cadrul campaniei au fost alese celebrele autobuze supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool.
Per total, e vorba despre 150 de autobuze în Greater London, cu o acoperire estimată de 51,1% din populația Londrei și peste 16 milioane de impresii.
Alte 50 de autobuze traversează Centrul Londrei, generând aproximativ 5,6 milioane de vizualizări.
În Manchester, Birmingham și Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, cu o rată de acoperire de 4,41% la nivel național.
De asemenea, România a avut un stand și în cadrul Târgului de turism World Travel Market, eveniment mondial de amploare pentru profesioniști, ajuns la cea de-a 44-a ediție și care a fost găzduit recent chiar de Londra, între 5 și 7 noiembrie.