9.6 C
București
vineri, 1 martie, 2024
Google search engine
EDITORIALSoldații transgender sunt mai fericiți

Soldații transgender sunt mai fericiți

Cât de vizionar a putut fi Eminescu, ”scheletul din dulap” – așa cum l-au denumit intelectualii publici de azi…

„Am spus-o într-un rând că ceea ce ne inspiră durerea cea mai mare si o adevărată teamă de viitorul acestei țări nu sunt pe atâta oamenii generației actuale pe cât tinerii noștri, care vor stăpâni în viitor soarta nației lor. Lucrarea continuă a instituțiilor prea liberale a consistat la spiritele tinere în dărâmarea oricărei autorități dumnezeiești și omenești, într-o încredere oarbă în propria persoană neînsemnată, în nerespectarea oricărui superior. Ușurința cu care tinerii la noi discută oameni și lucruri, expresiile de care se servesc, suficiența și lipsa de naivitate e un semn că avem a face cu oameni îmbătrâniți înainte de vreme, cărora le-am putea prezice de pe acuma lipsa de statornicie si impotența morală. Aceasta-i pedeapsa ce ne-o dă Dumnezeu pentru c-am făcut din școli numai unelte în care se îngrămădește învățarea unei mulțimi de cunoștințe, fără să fi îngrijit deloc pentru creșterea inimei și caracterului, căci niciodată tăria unui popor n-a stat în instrucție si numai în instrucție, ci totdeauna în creștere. O cunoștință, mai ales în școalele secundare, care nu are rol educativ, e o cunoștință stearpă și nefolositoare”
(Mihai Eminescu- Curierul de Iași, 5 iunie 1877)

Un alt șoc – de altă factură, dar legat, cumva de esența scrierii eminesciene este o știre recentă în presa mainstream:

Faptul că și România, nu doar America, devine țara tuturor posibilităților o arată și intervenția chirurgicală realizată în inima Moldovei, considerată cea mai religioasă zonă a țării, în care oamenii cred în Dumnezeu și respectă natura creată de acesta. Medicii de aici au schimbat natura unei femei care își dorește să fie bărbat.

„TRANSGENDERII SUNT MAI FERICIȚI”

Echipa de specialiști din cadrul Spitalului Arcadia din Iași a realizat cu succes la finalul anului 2023 o operație de afirmare a genului pentru un pacient în vârstă de 19 ani. Intervenția chirurgicală a durat 3 ore și „reprezintă un răspuns direct din partea echipei medicale Arcadia la nevoile persoanelor transgender care optează pentru această procedură medicală.”,„Studiile arată că persoanele transgender care trec printr-o operație de afirmare a sexului obțin beneficii pe termen lung în ceea ce privește sănătatea mintală.”

Chiar așa?

Suveranul Pontif a afirmat recent că sexul este un lucru frumos și nu este condamnat de textul biblic, iar dragostea trebuie apărată. „Plăcerea sexuală este un dar de la Dumnezeu”. Cu mențiunea că sexul, în lumea noastră actuală pare să aibă din ce în ce mai puține în comun cu dragostea.    

Îmi vine să râd acum când mă gândesc la ce i se atribuia regizorului italian Tinto Brass, cel care în anii 1960-1970 (ani ai eliberării sexuale) a dat peste cap șabloanele cinematografice, forțând limitele erotismului: provocator, genial, obsedat, ofensator, imoral, original, subversiv, vizionar, rebel, șocant, aventuros, curajos, pervers, anarhist, erotoman, radical, erudit, vulgar, feminist. Lista e chiar mai lungă. 

Alegînd să meargă pe căi nebătute, mereu împotriva „simțului comun al puterii“, împotriva „moralismului de salon burghez“, cel mai adesea, etichetările și evaluările artei sale cinematografice, ale imaginilor senzuale sau adesea agresiv-sexuale s-au situat la extreme. Însă indiferența l-a ocolit pe cel care a recreat genul erotic în cinematografie.

Dan Alexe a tradus, parcă la momentul oportun, cartea autobiografică ”Cine muncește e pierdut”, carte ce poartă același titlu cu celebrul film din 1963. 

Poate așa putem vedea clar care a fost ”evoluția” cretină a societății noastre.  

La Tinto Brass, după cum minunat scrie ”Observatorul Cultural”, mesajul este despre  – ”o viziune autentică asupra vieții, asupra fragilității umane, un portret în mișcare al unui spirit incapabil să se conformeze „analfabetismului estetic“, controversat grație abordărilor erotice și comentariilor social-politice, fidel umorului distrugător de tabuuri și dezgustului față de autoritate în formele ei înțepenite și limitativ-mutilante: „Erotismul transmite o critică politică și socială puternică, exprimînd pe un alt plan setea mea instinctivă de libertate. În ultimii douăzeci de ani au avut loc așa mari transformări încît cinematografia, cum o înțeleg eu, nu mai există. De acum, singurul parametru este acela al esteticii televizate: cu cît un film e mai tern și lipsit de orice urmă de nebunie, cu atît va avea mai mult succes […]. Producătorii nu mai sînt ceea ce erau înainte. Au devenit niște conțopiști în serviciul televiziunii“. Spiritul lui critic se oprește adesea și asupra rețelelor de socializare, care, deși ne-au lărgit spațiul libertății personale, au dus la diminuarea „spațiului liber“ al personalității noastre. Astfel, am ajuns să gîndim și să acționăm la fel, ba chiar să avem „aceleași vise mărunte, mizerabile, meschine. Iată ce ne-a adus marea reglementare democratică“.  

 Acum, cel puțin la noi, nu mai e așa. Erotismul ”cultivat” de dezaxarea tinerimii nu mai trimite spre nimic.

România este ţara cu cei mai mulţi tineri, cu vârste cuprinse între 15 şi 29 de ani, care nu lucrează dar nici nu sunt ocupaţi cu educaţia, potrivit datelor de la U.E.

Dintre acești tineri se va ”extrage”  viitoarea noastră armată. Probabil se va extrage, când se va vedea că nu vor exista doritori. Se va reveni, cu siguranță. la ”luarea cu arcanul” la oaste, de pe vremuri.

De unde? De la Untold. Acolo se adună, de obicei, ”elitete” tinerimii. Modelele sunt tineri bogați, frumoși și liberi. De genul celebrului Buta, agresor de băieți minori. Despre care a dezvăluit Liviu Alexa recent, dar fără să impresioneze prea mulți români, care, probabil sunt de acord cu sensul ”evoluției” comportamentului propriilor copii…

De acolo se vor face ”recrutările”, cel mai simplu. 

Sunt sigur că doar la ”Untold -Buta” se adună tinerii cărora le pasă de serviciul militar și la apărarea țării. Cei care nu se bazează doar pe NATO. Ei sunt cei mai înrijorați că nu facem destule achiziții de tehnică militară. După un discurs înălțător al ”patriotului” violator de minori Buta, drogangiii se dau de 3 ori peste cap și își amintesc de marii scriitori români, de școala românească, de accentul pus pe patriotism, pe tot ceeace vine din istrorie despre apărarea țării, dragoste de pământul natal, mândrie națională, demnitate, pentru apărarea ”sfintelor cauze” ale poporului nostru.

”Vă rog să-l întrebați pe patronul sau organizatorul Untold pe cine a votat. – îndeamnă dl. Nistorescu. Ați observat că ai lui nu se iau de el și de drogangeala de la Untold? Dacă n-a luat nimeni foc e totul în regulă, combinația pedofilie-viol e superbă, așa gândește pacostea globalistă. În schimb, parțial eclozații s-au apucat să-l conteste pe ziaristul clujean care a făcut dezvăluirea. Ce creaturi!

Chiar așa: să-l întrebăm pe violatorul de copii minori, Buta, patronul Untold, dacă s-ar înscrie ca voluntar în armata lui Gheorghiță… Pe el îi ”ascultă” sute de mii de tineri ”frumoși, patrioți și liberi”!

Octavian Hoandră
Octavian Hoandrăhttp://canal33.ro
Jurnalist, realizator de emisiuni, artist plastic si autor de proză, publicistică şi poezie, distins cu premiul "Distincţia Culurală" al Academiei Romane.
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments