Cea mai cunoscută companie din lume în care comerțul electronic e la putere a decis să facă un nou pas. De data aceasta, după cărți, CD-uri, electrocasnice și piese de mobilier, Amazon a anunțat că va pune la vânzare și autovehicule.
Fiecare client își va putea alege modelul și caracteristicile preferate pe site-ul gigantului e-commerce și își va ridica mașina, fie de la reprezentanța cea mai apropiată, fie livrându-i-se la domiciliu.
Potrivit capital.fr, noul serviciu va fi lansat anul viitor pe platforma gigantului comercial din Statele Unite. Amazon a făcut recent anunțul la Salonul Auto de la Los Angeles, în colaborare cu Hyundai, producătorul auto sud-coreean fiind cel care va fi prima marcă vândută pe site.
Amazon a precizat și faptul că clienții își vor putea alege modelele și funcțiile preferate, tot online.
„Hyundai este o companie extrem de inovatoare care împărtășește pasiunea Amazon de a încerca să facă viața clienților noștri mai bună și mai ușoară în fiecare zi”, a declarat directorul executiv al Amazon, Andy Jassy, potrivit unui comunicat oficial. Până în prezent, cumpărătorii de mașini se puteau interesa despre oferte de gen pe Amazon, dar fără a putea cumpăra.
Analiștii economici văd deja în acest pas un semnal că piața nord-americană va elimina în curând dealerii auto printr-o asemenea mutare de răsunet.
Pe de altă parte, din 2025, în parteneriatul cu Hyundai va fi inclusă din 2025 și inteligența artificială, reprezentată de asistentul virtual Alexa de la Amazon.