Cel mai bogat român al momentului, Ion Țiriac, s-a implicat într-un nou proiect comunitar. De data aceasta el vizează construirea unui spital modern de psihiatrie și e însoțit de o veritabilă campanie de comunicare stradală în care Ion Țiriac e anunțat drept candidat la alegerile prezidențiale din 2064.
Desigur, alegerile prezidențiale vor avea loc în 2064 doar dacă se va păstra actualul ritm al ciclurilor electorale de cinci ani.
Pe de altă parte, Ion Țiriac ar urma să împlinească în 2064 nu mai puțin de 125 de ani!
Cei care vor să se implice în actuala campanie sunt așteptați să doneze 10 euro/lună prin SMS, până la finele lunii noiembrie.
„Cei care o vor face se vor înscrie în < cursa > pentru un Mitsubishi Space Star. Suntem bucuroși și onorați să fim primul ONG din România care lansează mecanismul de donare prin SMS de 10 Euro/lună, cu sprijinul Asociației de Relații Comunitare. Acest nou sistem de SMS le oferă românilor oportunitatea de a contribui cu 10 euro pe lună la proiectele din domeniul sănătății, prin inițiativa „Spitale Publice Din Bani Privați”. Trimite SMS cu textul „FACEM” la numărul 8830 și alătură-te acestei cauze nobile începând chiar de astăzi”, anunță cei de la Fundația Metropolis, partenerul lui Ion Țiriac în acest inedit demers.
Potrivit acestora, noul mecanism de donație are ca scop strângerea de fonduri pentru construcția unei noi clinici de psihiatrie pediatrică la „Spitalul Dr. Alexandru Obregia”, parte a inițiativei „Spitale Publice Din Bani Privați”.
Proiectul ambițios, cu o investiție totală estimată la peste șapte milioane de euro, va fi cea mai mare clinică de acest tip din România. Noua unitate va oferi facilități moderne pentru tratamente complexe, terapii de grup și evaluări psihologice, precum și spații specializate pentru internarea copiilor cu nevoi complexe.
Termenul de finalizare al noii clinici este prevăzut pentru 2026, iar fondurile strânse vor acoperi atât construcția, cât și facilitățile esențiale pentru funcționarea acesteia.
Potrivit mediatizării, Ion Țiriac va dubla suma strânsă la finele campaniei.