9.6 C
București
vineri, 1 martie, 2024
Google search engine
StiriInternUnul din zece români a intrat constant în sala de fitness anul...

Unul din zece români a intrat constant în sala de fitness anul trecut

Doar unul din zece români a avut anul trecut tăria să meargă la fitness pe tot parcursul lui 2023. Cel puțin așa rezultă dintr-un studiu de caz realizat de către cei de la  SanoPass FIT, o companie care mixează cu succes oferta de servicii medicale cu cele wellness.

Rezultatele analizei  în cauză indică faptul că 40% dintre cei care s-au înscris la o sală de fitness în luna ianuarie au menținut constantă frecvența până în luna aprilie și doar 14% dintre consumatori au rămas activi până la finalul anului.

Date fiind aceste statistici, SanoPass FIT a anunțat că își propune pentru 2024 să îmbunătățească procentul de retenție, promovând abonamentele anuale ca soluție pentru un stil de viață sănătos pe termen lung și are în vedere implementarea unor programe de răsplătire a fidelității pentru a menține activă motivația abonaților.

În ceea ce priveşte durata medie de utilizare, abonații SanoPass FIT au frecventat sala de fitness timp de 4 luni pe an în medie, cu o prezenţă de nouă vizite lunare.

Profilul demografic al abonaților în 2023 reflectă o tendință de creștere echilibrată și diversificată în ceea ce privește atragerea ambelor sexe în sălile de sport, portofoliul de clienți fiind reprezentat în proporție de 55% bărbați și 45% femei. Compania observă o evoluție semnificativă privind interesul pentru sport în rândul femeilor, comparativ cu anii precedenţi, când procentul abonatelor era de doar doar 33%.

„Femeile din portofoliul nostru au avut o vârstă medie de 31,2 ani, în timp ce bărbații de 29,5 ani, iar acest aspect subliniază angajamentul nostru de a atrage și servi un segment de piață matur, în contrast cu tendințele globale axate pe adolescenți și tineri între 20 și 30 de ani. Pentru anul 2024 ne propunem să atragem în activitățile sportive mai multe femei din acest segment de piață și să consolidăm un portofoliu cu vârsta medie de 32 de ani. În tandem, rămâne o prioritate să inspirăm cât mai mulți oameni să integreze în rutina lor servicii de wellness după vârsta de 30 de ani pentru a-și păstra vitalitatea și a preveni instalarea afecțiunilor medicale asociate cu sedentarismul și stilul de viață dezordonat”, a declarat Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.

Vasile Trofim
Vasile Trofimhttp://canal33.ro
Vasile Trofim a intrat in presa la scurt timp după 1992. A început mai întâi ca fotoreporter-colaborator la Evenimentul zilei, in vremea în care director era Ion Cristoiu, a contribuit la cresterea săptămânalului „Expres Magazin” si a ziarului bucureștean „Ora”. Prins in tumultul vieții economice a ultimilor ani a scris pentru publicația online revista-patronatelor.ro. Se declară un fan necondiționat al stilului jurnalistic promovat de regretata Jeana Gheorghiu, a cărui școală de specialitate a și urmat-o dealtfel.
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments